دلایل تهیه فتوگرافی دندان پزشکی و فتوگرافی ارتودنسی

دلایل تهیه فتوگرافی دندان پزشکی و فتوگرافی ارتودنسی

فتوگرافی دندان پزشکی

دلایل تهیه فتوگرافی دندان پزشکی و فتوگرافی ارتودنسی

 

1-کمک به طرح درمانی دقیق با فتوگرافی دندان پزشکی و فتوگرافی ارتودنسی استاندارد و صحیح :

فتوگرافی دندان پزشکی و فتوگرافی ارتودنسی کمک میکند ; تا دندانپزشک زیبایی و متخصص ارتودنس به دیدی کلی و اسکنی کامل از وضعیت دندان و پارامترهای زیبایی چهره بیمار دست یابد ، که این اطلاعات به تشخیص صحیح و ارائه ی طرح درمانی مناسب برای ( ارتودنسی ، کامپوزیت ، لمینت ، ایمپنت ) منجر میگردد.

گاها در معاینه اولیه ، دندانپزشک زیبایی متوجه تمام مشکلات و نقایص دندانی بیمار خود نمی شود. و یا به دلیل زاویه بندی های غیر علمی فتوگرافی پزشکی و تصاویر غیر استاندارد ، در طرح درمان به بالاترین دقت دست پیدا نمیکند.

در فتوگرافی پزشکی سپند مفتخریم با تصاویر دندان پزشکی گویا و استاندارد ،دندانپزشکان را در جهت طرح درمان مناسب یاری کنیم .

 

2-فتوگرافی دندان پزشکی و فتوگرافی ارتودنسی به عنوان مدرک لازم برای ادارات بیمه :

یکی از شروط برخی از اداره های بیمه برای پوشش هزینه های درمان دندانپزشکی ، ارائه ی مدارک کافی و مستند میباشد. که بدین منظور عکس دندانپزشکی و عکس ارتودنسی به کمک بیماران آمده ، و بیماران را جهت تکمیل پرونده پزشکی خود یاری میکند.

 

3 – تعامل راحت تر دندان پزشک با بیمار و لابراتوار و سایر پزشکان با استفاده از فتوگرافی دندان پزشکی و فتوگرافی ارتودنسی :

یکی از مشکلات دندانپزشکان زیبایی و مراجعین عدم توجیه بیمار از روند طرح درمانی خود میباشد. که پزشکان با داشتن مستندات فتوگرافی دندانپزشکی مربوط به خود (عکس قبل و بعد از درمان )،میتوانند بیمار را از کیفیت درمان خود آگاه کنند . دندان پزشک و بیمار میتوانند با مشاهده تصاویر و مستندات فتوگرافی پزشکی که از بیماران قبلی و روند درمان آنها گرفته شده ، به آنالیز نتایج بپردازند و با مقایسه ی آن با تصاور حقیقی و فعلی بیمار، به درک مشترکی از طرح درمان مد نظر خود دست یابند.

فتوگرافی پزشکی همچنین تعامل پزشک با سایر پزشکان و لابراتوار را برای طرح درمان بهتر و مناسب تر فراهم میکند.

 

4_ ارائه ی مستندات قانونی و قابل اتکاء توسط فتوگرافی پزشکی (عکاسی پزشکی):

فتوگرافی دندان پزشکی با ارائه ی تصاویری صحیح و واقعی ، در قبل و بعد درمان سندی قابل اتکاء برای رفع مشکلات قضایی متخصصین ارتودنسی و دندانپزشکان زیبایی میباشد . توجه فرمایید که تنها فرمت معتبر جهت ارجاع به مراجع قضایی فرمت خام و بدون پردازش RAW  میباشد.

 فتوگرافی پزشکی سپند به منظور صیانت از حقوق پزشکان و بیماران ، آرشیو کامل عکس ها را به همراه فایل RAW  به مدت 4 سال نگهداری میکند . تا درصورت نیاز اطلاعات اصلی و خام فتوگرافی پزشکی بیمار مربوطه در دسترس باشد .

 

5-استفاده از عکاسی دندان پزشکی و عکاسی ارتودنسی در سمینار ها و مقالات :

یکی از دغدغه های دندانپزشکان در سمینار ها و تدوین مقالات نبود آرشیوی از عکسهای پزشکی مرتبط با موضوع مورد نظر پزشک میباشد .

در این شرایط استفاده از فتوگرافی دیگر پزشکان و یا آرشیو های خارجی ، باعث عدم تطبیق محتوای مقالات و عکس های به کار برده شده میگردد ، که این مورد باعث کاهش اثرگذاری مقالات می شود .

فتوگرافی پزشکی سپند با تهیه و ارائه ی آرشیوی کامل از عکس بیماران و نتایج درمان ، به پزشکان کمک میکند تا در سمینار ها و مقالات از عکس های تخصصی و شخصی مورد نظر خود استفاده کنند و مطلب مورد نظر را با آرشیوی باکیفیت و دقیق ارائه نمایند.

 

6- استفاده از عکس دندانپزشکی و عکس ارتودنسی در تبلیغات :

یکی از راه های آشنایی و جلب اعتماد بیماران ارائه ی مستنداتی از کیفیت طرح های درمانی و بهبود بیماران گذشته میباشد. امروزه با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و جایگاه ابزار های چندرسانه ای ، نیاز به فتوگرافی دندانپزشکی و استفاده از عکس های اختصاصی پزشک جهت ارائه در شبکه های اجتماعی و سایت بیش از پیش احساس میشود.

بدین منظور فتوگرافی پزشکی سپند با ارائه ی عکس های ارتودنسی و عکس های دندانپزشکی با کیفیت و استاندارد پزشکان را جهت انجام این امر یاری میکند.

 





اشتراک گذاری: