فتوگرافی پزشکی مرکز تهران 

فتوگرافی پزشکی سپند (عکاسی پزشکی سپند) با تخصص گرایی به تهیه ی عکس های پزشکی ، عکس های دندانپزشکی زیبایی ، عکس های بینی (فتوگرافی رینوپلاستی) ، عکس پلک، فتوگرافی جراحی پلاستیک و اعضای بدن ، فتوماکروگرافی قبل و بعد از طرح درمان می پردازد.

مجموعه فتوگرافی پزشکی سپند تمام تلاش خود را انجام داده است تا با تضمین کیفیت عکس های پزشکی ، استفاده از تجهیزات و نیروی متخصص فتوگرافی پزشکی، قیمت گذاری مناسب و منصفانه و بکارگیری رویکرد بهبود مستمر رضایت پزشکان و مراجعین را جلب کند.

فتوگرافی پزشکی سپند به عنوان یکی از مطرح ترین مراکز فتوگرافی پزشکی تهران در منطقه پاسداران  واقع شده است. فتوگرافی پزشکی سپند دسترسی مناسبی به مناطق مختلف دارد که از این نظر امتیاز ویژه ای در بین فتوگرافی های پزشکی  تهران برخوردار است. 

مراجعین محترمی که از مرکز شهرتهران مثل خیابان های ولیعصر و یا انقلاب  به فتوگرافی پزشکی سپند تشریف میاورند میتوانند با استفاده از متروی ولیعصر و یا متروی انقلاب به متروی هروی آمده و به فتوگرافی پزشکی سپند تشریف بیاورند. 

همچنین مراجعینی که از سمت میدان فاطمی و یا خیابان بهشتی به فتوگرافی پزشکی تشریف میاورند نیز میتوانند با استفاده از ایستگاه متروی میرزای شیرازی به متروی هروی آمده و به راحتی به فتوگرافی پزشکی سپند تشریف آورده و عملیات درمانی خود شامل عکس های بینی (قبل و بعد از درمان) ، عکس های دندان (ارتودنسی قبل و بعد از درمان)‌، عکس های اعضای بدن (جراحی پلاستیک) ، عکس های فتوماکروگرافی چشم و سایر عکس های پزشکی را تهیه نمایند.

برای تعیین وقت آنلاین اینجاکلیک کنید.





اشتراک گذاری: